CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, June 9, 2010

uhuk2.

hehehehehe.ok jangan perasan.

1. semenjak bibik takde ni gua busy sket.maklumla kene masak kemas dan sebagainye.ni la hikmat terbesar bile aku tak keje lagi.jage emak dan rumah.aku masak bende simple2 je.kalu ade bibik lauk panjang penuh atas meje.ade aku.ade lauk satu dan side i.e. telur goreng ke, ape2 ke.tapi main menu ttp satu.lagi 1 yg takle handle.masak skali untuk malam skali.sng cite.haha.

2. kembali jenuh memikirkn mase depan.so far.my plan akan buat sc dan tgk ape jadik dgn mster.if possbile buat 2 2 aku akan buat.if tak.forgo satu iaitu master.tibe2 tgin nk buat CIFP.macam2 ko ni.blah sane.scholar jpa lagi 1 hal.nk anta ke tak ni.hehe.

3. hampir2 dapat obc tp kene buat eng cert tu.ermm.bole ke aku capai band yg direquired.iskisk.risaunye.mak dh nak sponsor.mahal kut.600.

-nk anta ke tak borang ielst ni.huhu

4. tadi dapat surat dr uia.uhuk2.malu plak nk tulis.ala.baru calon je.belom tentu lagi.tp bile dh dishortlistedkan i rase seronok la.doa2kan la supaye i dapt award tu.hehe.perasan + excited + risau.takpe.kalu tak dpt maksudnye bukan rezeki saye.kalu dapat Allah kate itu rezeki saye.chill bebeh.

5.debar2 plak nk g sc ni.ntah knape.takpe.ramai kawan kat sane nnti.go for you interest.bab2 interest ni takle nk campur aduk ngn pdpat org.c ur self as the best in whatever we do.barulah confident.yea!

daa~~


No comments: