CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 24, 2010

hai.

aduh.lame gile tak belog.bukan busy.malas.eh.busy kut.

sedeh.sebab kelas ICM nk abes dah.betape sukenye saye gi kelas tu okeh.rileks je.segale knowledge sgt baru dan sgt rase bertuah dapat belaja tuh.

semalam aku gi interview.pemanggil bgtau aku interview top student.tp taktau top student untuk ape.aku belasah je la pegi.

balik dr uia aku gi sc.bole plak sesat.tp cool gile aku smpai takyah lalu tol dan sampai jugak ke SC.

lagih nk cite ape eh.sok aku nk g mid.diskusi performance mase malam grad.best.best.best.so far cdg nk buat teater muzikal tp taktau lagi la cane.

kehidupan seorang pelaja master sgt memenatkan.penat la weh.memacam nk kene pk.exercises finance tak siap2 lagi.wpon dh seminggu lebih.gua tak reti buat ah.

malas la nk pkir psl tu.

tadi sebok carik baju nk g dinner ni.aiseh.susah kut nk beli baju.zaman kesultanan melayu melaka mendela nk dipakai.belasah je la ape2 yg bole.

sekian ah.gua ngntuk gile ntah knape.

eh.jap.jap.tension lagi skali.laptop aku dah betol kene byr 400 ok.pastu balik2 dgn semangat nk men tenet skali ntah pape je pin kt wireless tu patah.takle gune kut.anta balik kedai tu ha ko siap die bukak balik tnjuk kt aku ape jadik.ye.mmg takle nk buat ape.aku dh bising kt situ cakap takde gune ah betolkan 400 tp tenet takle pakai.bek aku beli baru je.agaknye cine tu pandai kut die pon suggestla kt aku ape bole buat.aku pon cakap sukati u la nk buat ape asalkan bole pakai ini wireless.hehe.

daa~~

No comments: