CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 10, 2010

kerisauan.

kalu org tgk aku mesti org taktau kerisauan terbesar yg sdg aku alami.

iskiskisk.

mmg aku risau.tp aku tak reti buat muke sedeh ke risau ke.plg tak pon aku akan merenung dan murung.(ni kire sedeylakan)

she stopped already eating the medicine.dr kate medicine tu dah takleh bertindak in her body.so, kene kemo.satu lg news dr dr yg buat aku risau sgt.pelik ah.dh 6 cycles every cycle ade tunjuk peningkatan.but the last one dr bole kate len plak.it becomes worse.maybe the medicine dh immune so tak mahu lg bertindak.i didnt know much about this since dah tak teman mak g sepital.yela.semenjak masuk trening.

ni yg membuatkan aku malas nk keje.dok umah jer.

so, since baru 1st time kemo kesan sampingan dh menunjukkan belang.tapi alhamdulillah hilang as time goes by.cume sakit tulang kt kaki still meruncingkan keadaan.seb bek dr dh set kan radioterapi.moge2 mampus ko wahai sel (Allah yg cipta die kan.tak bek marah).

this is just satu dugaan buat aku dan sume ahli keluarge.kdg2 tak sanggup nk tgk she cries bcos of the pain.

naseb bek aku ade 5 org anak dare dan sorg laki.semua bende kt umah ni msg2 buat.tp susah gak.kdg2 berkire.haha.biasela tu.

moge cepat sembuh ya makku tercintan.

daa~~

No comments: