CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 16, 2010

kisah Sadis

owh.it was last week.baru ni nak cite.nampak sangat kemalasan yg agak melampau.

i went to MARC interview with full of sadis stories.

firstly, went through wrong route.tau ah keje aku g uia je ulang alik tpi tak perlula mengelamun sampai terikut jalan nk ke gombak.aiseh.salah junction dah sah2 salah sumenye.perjalanan shud take only 30-40 minits jadik 1 jam lebeh.gile penat ok deraib.seb bek kuar awal.tu satu.

secondly,tgh carik2 bangunan die sambil cakap tepon ngn zaki bole plak tayar termasuk lubang or i can say longkang.dok reverse2 abes tayar aku mmg sah2 la takle since takde permukaan.tp taktau nape aku tenang sangat.mgkin takde perasaan sangat la nk nangis ke gelabah je.mmg ape yg aku buat hanyela berdoa.serius.ya Allah tolongla aku.the simplest doa.alhamdulillah, tak sampai 5 minit aku termangu ade sebuah kete lalu.all three are men.alhamdulillah lagi.kalu pompuan susah gak la since kene angkat kete tu supaye dapat kebelakang dan keluar dr lubang tuh.lelaki cina okeh.naseb bek mereke ade semangat 1 malaysia rasenye la so mereka tlong aku.naseb bek.

bergegas ke MARC dan sampaila 10 minit awal.awal tuh jgn memain.uhuk2.kenangan terindah kut.moge ade hikmah disebaliknye.

daa~~

No comments: