CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, September 27, 2010

wekend yg enak

ok blogy,
wekend aku kali ni gile dahsyat.sebab aku yg buat die jadik dhsyat.ko nak tau.aku malas la tulis ayat pnjang2 so aku suke nk point2 je.wah.cam buat notes.haha

  • hari sabtu aku g amek robe.nk konvo dh ok jgn men2 (pehal).pagi2 bangun g uia.then g brekfast then balik at noon.gile ah jem takle blah.make aku masuk duke dgn berharap federal tak jem.seb bek tak jem.tp jauuuuhhhhh kut!
  • pastu g kawen izzah.direct.takde balik2 umah dulu.dah ah hujan bagai.aiseh.mmg aku kepenatan tahap dewa.
  • mlm terpakse bersengkang mate menyiapkan asgment yg sepatutnye dihantar jumat lepas.naseb laalallala.
  • ahad waktu yg ditunggu tibe.konvoi raye ngn icm!yea.plan menjadik.hehe.penat gile travel.dr bangi bandar tasek selatan kota damansara usj gombak bangi.gile ke aku ni eh.paling takle blah g uia konon2 nk g anta asgment n raye umah madam.malangnye due2 tak jadik.file nk print takle bukak.tak dapat g umah madam sebab dh kne pggil balik.ok saye anak pompuan kene balik b4 malam.
ha.dahsyatkan perjalanan saye.letih bagai ni.rase cam taknak g kelas pon ade!malangnye last week dh ponteng jdi this week kene pegi.argh.

sekian.

No comments: