CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, October 1, 2010

Bagai.

.ook.macam2 perkare berlaku mggu ni.ah.macam2 la.

setat dengan asgment MF yg gilas susah.benci tol nk buat.

pastuh dengn keserian barca ngn rubin kazan.fine.they r still on top.hehe.

lagi dengan iview MICPA yg ni la bende nk diceritekan.iview ni pasal nk plih best accounting student.from each university adelah sorg yg dapat.so uia anta 3 org.sadis gile hidup aku.dahla datang lambat.2 3 x org tuh cal tanye kat mane.siap cakap..u r late!haha.eh aku gelak plak.mgkin nk sedapkan hati.pastuh dah bergegas kat sane ade lagi 1 bende jadik.bole plak die soh aku terangkan CSR in malay.what??in malay.sounds no problem to me la kan since aku melayu asli kutt..cakap 24/7 malay.aish.tp takle nk bersuare.takde words langsung.sampai org tuh cakp saye tak paham awk cakap ape.kikikikikiki.ok dah.kalu Allah kate itu rezeki saye,iA saye dapat.kalu tak takla.hehe.

arghh.lagi bengang bile baju konvo belommm siap!marah betol jiwe rage aku.igt dekat ke baju konvo tuh.benci tolll.lame dh kut.3mggu dah aku anta.alah.repair pinggang je pon.kamon la.

sabtuh bakal pergi farah tunang.congratz babe.ahad photohsut.n monday is the day!!excited plus takde perasaan.mane 1 ntah.hehe.

daa~~

No comments: