CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 17, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly

1st contest yg aku nk join dalam dunie belog ni.sile sokong aku.sekian.

contest ni dr belog zaidi (aku cam tak pandai panggil ko edy..haha).ok aku paste banner.hehe.




ha.ni hadiah2 yg telah dijanjikan oleh saudare kacak (ke?) ni.perghh.rayban okeh.sile2.pasti takkan menyesal.hehe.



ok.this entry untuk kate2 indah yg aku karang dengan khusyuknye.haha.

this wish is for frends yg grad same2 serta kau wahai zaidi serta diri aku jugak.

mari bace.

"Dulu,
kita mungkin tak faham
apabila ibubapa menangis
ketika tamat tadika.
Sekarang,
setelah tamat universiti
kita pastinya faham tentang tangisan itu.
Kerana Engkau,
kami berjaya menjalankan sebahagian tanggungjawab kami.
Tahniah!"

huh.letih benar aku menukar2 ayat ni supaye jadik 30.kang disqualified plak. anda semua yg sukekan spec hitam (ni dh kire keperluan sebab malaysia panas gile skang ok) sile la join contest en zaidi ni (aku letak en nampak cam tue sketkan.hahaha).

eh,ade ape2 lagi yg aku kene buat.lembap sket bab2 join contest ni.hahaha.

hah.aku nk tag sape2 yg ade kat blog aku ni.weh,joom join.last 31st ok.

sarep
yah
k.mira (eh bole la nk tag kan)
naz
noddy
shafiq jalal
diha
dan sape2 la yg bace belog aku ni (eh ade org bace ke,haha)

daa~~


4 comments:

Unknown said...

alamak dayah...tarikh tutup penyertaan dipercepatkan ahad lepas..xlayak bertanding dah...haha

just joking...:p

thanks k sudi join...doa2 la menang..hehe..good luck...:)

.::RatuMerahPutih::. said...

cett.ampeh.he.nanti aku nk bg gamba plak.haha

orait2.sile doa untuk aku skali.haha

Cik Naufar said...

wahhh bestnyer.nitik ayak mata maca na..hehehe..cepat dayah masuk pic kamu plak..hehe

.::RatuMerahPutih::. said...

wah i kan jiwang kadang2..camtuh la jadiknye bile hormon tunggang terbalik (stress maksudnye).hehehe.