CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

FCB vs INTER MILAN

aku tau perlawana sukar buat mereke.tp aku dah call messi soh masukkan byk gol.die kate orait.(gile budak ni).

sementare tunggu kol 2.45 ni ntah mende merepek ape yg aku lakukan.tak merepek sgt sebab ku lihat bilik aku kemas sket la berbanding minggu2 yg lepas.

kemas bilik kut.(padahal ade reason dan kemas pon hnye barang di atas katil serta buku sem ni)

mane ntah student slip graduation form aku.aishaish.sok nk bawak g uia.bencisla.last2 aku giveup dan buat2 lupe je akan form tu.sekian.

sedang aku mengemas2 tibe rase nk bukak 1 kotak.i tot anum pnye.skali bukak ade barang gua la.aduh der.segale macam harte karun ade termasuk pen alendelon dapat mase academic excellent dinner.aish.poyo plak make it public.

pasni aku nk kemas almari baju plak.nampak macam aku dah tak nampak baju didalamnye.(aku pon kurang pasti dgn ayat sendiri).

nk get ready tok sok la.kerane aku yakin aku akan bangun lambat.sekian.

daa~~

No comments: