CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 22, 2010

kebohsanan

dari abes exam sampai skang hidup ni agak buhsan.bukan buhsan sebab dok umah buhsan sebab takde ende nk buat.even nk jalan kuar pon malas.

last 3 days ade kat kampung.bawak mak balik.nampak sehat beliau kt kg tu.huhu.biasela.berade disisi maknye merangkap nenek aku.wah.balik bangi macam2 buah tangan diberi.antaranye :

kuah asam pedas yg memang menjadi pujaan.
ikan parang sekor.
daun kesom.
petai.
(ni pcik aku yg toke medan asam pedas kat pjawe.datangla.kompem jilat jari)

mangge apple (umah nenek.aku jolok ok)
tanaman keladi (ade2 je mak aku)

dan bermacam2 lagi.sehingge lupe aku dibuatnye.

then, today kat umah.mmg sengal je rase.tgk tenet ni ntah ape jadah carik.tak bermutu la senang cite.

pas ni berazam nk kuar rumah.tgk2 alam semesta.tp malas lorh.

daa~~

No comments: