CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 29, 2010

kekalahan barca

tajuk yg mngecewekan.penat aku tahan ngantuk make kalahla mereka.

tapi ku dapat lihat kesungguhan.wah cam penganalysis plak.

bak kate kaka bile team kalah musti kondem tunggak utame yg aku pasti ialah messi la.tapi messi bersungguh ape.jangan salahkan die eh.

aku pon terpkir.kalu tak gol org cakap 'ekleh,best player tp takde gol' kalu menang org cakap 'ala.sah2la.best player kut'..huhu.ntah ape yg aku cube mrepekkan.tp aku seyes dalam hal ni.poyo.

tahniah kapde eto yg dah 2 consec season ke final.dalam club yg blainan.

daa¬¬

2 comments:

.::RatuMerahPutih::. said...

aku rase entry ni poyo.cam aku pandai je bab2 bole ni.padahal tak pon.hanye penyokong kapde barca.

.::RatuMerahPutih::. said...

silap2.eto dh 4 x.1 dgn rm kut,2 barca, 1 im.info utk aku