CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, April 26, 2010

jiwe kacau

gua tak tau la der ape nk jadik ngn gua ni.gua kecamuk kut menjak2 ni.gua rase gua jahat der.tapi gua biase2 je.gua takut ade yg terluke.gua jugak manusia biase.

der.camnila der.gua rase gua patut lupekan perasaan kecamuk tu der.mungkin skang gua tak begitu stabil hormon2nya.tapi sampai bile der.gua letih dah pkir.gua rase dh rational dah ni.takde kaitan ngn hormon la der.gua takde sape la yg gua bole nk cite.

gua ade byk lagi nk pkir.termasuk mak gua yg sakit.gua rase beliau semakin hari semakin sakt je kakinye.gua risau.

oleh kerane tu bole tak gua just ignore je mende ni der.takle la der.lame2 nanti gua takut jadik masalah besar.gua tak mau sape2 kecewe.gua takmau sape tersentap atau terkecik hati.gua mmg tengah berbelah bagi.

sekian la der.akibat tgk adnan sempit.

daa~~

No comments: