CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 7, 2010

call from SIDC

tidorku dikejutkan dgn call dr SIDC dalam bahase panjang tak ingat tapi die punye panjang 'Islamic Capital Market Concept'.
mmg aku ade mintak pon dolu2.hehe.aku cam berminat.takpela.dr terperap je kat umah ni aku g je la assessment die.tapi yg tak bestnye..assessment aku 17hb.
17hb dah sah2 barca lawan final kut tok la liga.benci.benci.benci.
sahla aku kene tido lambat.pukul 9 plak tu.argghh.migrain.mintak2 game stat kol 18 waktu sane.atleast kol 2 dah bole tido.ples.ples.ples
berbalik kapde cite kite ni kan.aku akan pegi assessment ni.if dapat interview mane2 pon aku nk g gak assessment ni.
yela.luck kite sape yg tau.maseh berharap dapat kol dr company len.
sekian.
daa~~

2 comments:

iNsPirAsi HaTiku said...

intebiu lg penting dr bola hang naa...

Anonymous said...

hahahha.sebok je.takpe.aku cube usahekan bagaimane.hehe