CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 29, 2010

masak.masaak.masaaak.

best bukan.ini sume kerane bibik g dating ngn husband die.aduih.2 hari la aku kene masak.mintak2 esok turn anum.

tidak susah pon masakan saye.ayam roster.saye suke makan camni.cam sehat sebab takde minyak.hehehe.mudah saje.

blend je bawang merah, putih, halia, sos lada hitam, kiub ayam, honey, ape lagi eh.agak lupe.tu je la kut.nk sedap lumur dulu ayam dengan mentega.adekah bahan2 berkhasiat??hahaha.

kak mai n kak mia balik ampang jadi rumah kami agak sunyi.ade perasaan nk kemas rumah tp sebab dah masak dan SIANG dan BASUH 2 ekor ayam, gua rase malas.rumah ni kan banyak anak dare.mudah mudahan mereke tergerak untuk buat.lalalalalalalalalala.

yesterday.

saje nk mengimbas kembali.semalamkan aku g beli baju konvooo.yeahhhhhhhhhhhhh.semangat bukan padahal lagi 4 bulan.heh.baju tu cantek kut.dapat duit dari ayah sebagai hadiah berjaye mengabeskan degree dgn jayenye.hehehe.wa cakap sama lu.bole buat baju kawen tu.aduhh.berdebar plak nk pakai.haha.

EY call tanye sket2.ala2 cam interview skit dlm phone.katenye nk review lagi application nanti call panggil interview bile.ape2 la.gua rase gua takde lagi keputusan nk buat ape ngn mase depan gua ni.hehe.if EY call gua g la kalu tak gua diam2 je la.agak semangat sket bile my sis said EY ade public transpot.sebab rasenye gua malas betol nk drive2 ni.tp we'll see.heh.
sedang mencaari2 design untuk baju tu.huhu.

malam hari saye bahagie sangat.saye bace news2 bola yg baru2.terutamenye berkaintan ngn messi dan argentina.barca takde dah sebab match sume dah abes.best gilak tgk video2 messi.tak pasal2 tido kol1 lebih.citt.wa suke die kut.wa nk g spain jumpa die.die sgt pemalu gua tau.gua nk amek gamba dalam camp nou.cam org amek gamba kt liverpool stadium.hhehehe.gua berangan je.sekian.

daa~~

No comments: