CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 11, 2010

suke aku ah

tajuk di atas ditulis untuk diri sendiri sebab aku takde tajuk yg specific untuk ditulis.since the blog dh cm tulisan untuk harian aku so aku malas nk taip byk2 jadi aku nk listkan aje bende2 yg telah berlaku hari ni.letih lo.ngntuk gilak plak tu.

  • telah berjaye menghantar resume ke merate tempat maksud aku ke company2 yg aku mahu anta la.nk jadik ape dh sebulan abes blaja baru nk buat sume ni!!
  • pegi klinik bangi ni (maklumla ibubape dh pencen takde panel aku tak keje lagi takde panel) cek telinge.appointment.tapi cam ape je doc tu tak tau nk buat ape.last2 rujuk je aku ni ke hosp serdang.aih.leceh2 btul.
  • pegi warta bawak mak jenjalan (kuatkan semangat mak aku sakit2 begitu mahu jalan.bagus mak.jadik positive.must always ya!)beli ape lagi kalu bukan sayur2 dan ikan2.
  • tgh2 drive CIMB call soh intebiu esok.aduh.intebiu esok kol hari ni.gud2.takpe aku g je walau hati berat.maklumla sebelah sogo pas interbiu jalan sogo.heh.
itu je la yg bole teringat kat kepale otak saye ni.taktau knape aku penat sangat dan mahu tido rasenye.hari yg agak productive.bagus2.

daa~~

No comments: