CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 12, 2010

interview with cimb

ok.aku bangun pagi hari ni.biase2 je perasaan nk kene g interview.susahla aku ni nk kasi gementar bab tu hancus saja interviewnye.terbalik bukan.eh.lagipon dh lame tak speaking sebab tu ayat cam cibai je rasenye.hehe.lagi satu becos the position does not really fit my degree.tu yg agak malas.tp dr takde mende nk buat aku g je la.hehehehe.
alah.lagi satu.die kol semalam petang soh datang pagi hari ni.takde preparation ape2 yg aku buat selain iron baju.haha.ngoi.
nak pegi tak susah sebab aku biase sgt g sogo tu nek ktm.hehe.depan sogo je tempatnye.wallah la.i want to say internal control and the security meletopp la.shingge aku kurang pasti aku berade di mane kerane dikerumuni dengan dinding.haha.(ok maybe aku je yg paham)
cakap2 ngn org tu.org tu dah mmg cakap kene buat ape gaji berape EL dan sebagainye.cam dah kompem2 dapat la.sekali die tanye ade soklan tak.
aku tanye la "is there any possibility that i can be transferred to accounting dpt" (cam nk jugak accounting dptla,taknak yg ni).
lalu dibalas "thats is hard and can be impossible. i can see that u r searching for accounting profession rite?so, i assume u wont be long with us"
hahahahahahahhaha.mmgla.cube kalu anda ditempat gua.tu la jadiknye.mmg niat dihati nk keje sementare tggu master ni.hehehe.die tertau plak.aku plak ngok sgt tanye camtu.cubela tanye "bile bole stat keje ke" nampakla berminat sgt.iskiskisk.ntah pape kan.
kerane terase tersilap langkah mase interview aku tak pandang pn sogo.melulu balik ke rumah.eh.ini ke aku?terselamat duit aku dr terbelanje.yeah.
sepanjang perjalanan meluahkan perasaan hati pade daia.naseb bek system ofis die down so takde keje.maklumla.susah sket skang.tiade yg sudi dengar luahan hati lagi.mungkin sudi tapi bukan sekarang.
ok dah dah dah.
daa~~

No comments: