CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 8, 2010

kecamuk

kalu bole aku malasla nk buat entry yg membayangkan ape yg aku rase.tapi aku takde sape nk diluahkan perasaan.rakan2 sume sebok bekerje.menatang bilenye nk luahkan pade mereke.takkan nk luahkan kat cherry kut.cherry..cherry..dah 5 taun anda denganku.lame bukan.
serius s*it.asal aku sorang2 je aku mule la melakukan bende tak patut.tapi naseb bek jrang dok sorang2 sebab ade nieces yg sentiase cikya..cikya..cikya..
dan makku yg sentiase menjadi perhatianku..i love u mak..(ok tibe2)
bukan ape.aku cume pelik.knape jadik camni.aku tak terpkir pon kene jadik camni.tak silap aku msg terakhir elok saja bunyiknye.ntahla.mungkin aku bersalah.tapi dalam hal ni kalu tak kerane due pihak ianye takkan terjadi.sekarang.kene simpan ego ke luahkan saje egonye.
nanti.jangan buat ape pon secare terburu2.nanti anda terpinge2.aku rase mungkin ini yg terbaik buat mase ni.
sebenarnye jiwe kite tertekan dengan keseorangan yg terpakse pkir what is the next step (i mean nape tak keje2 lagi).kene jawab soklan ayah yg asek tanye takde dpt interview?kene itu kene ini.senang cite kite stress dan buat kite malas nk pkir yg len2 tapi kite buat2 cam kite happy dedepan orang ramai.padahal dalam hati ni kite je yg tau betape sesaknye jiwe rage.
aku mahu hidup bebas aman dan damai.ya Allah aku mohon padaMu.berilah petunjuk atas segale kejadian ni.(ok.aku tibe2 sedeh make nangis.demm)
its not that easy rite?
daa~~

No comments: