CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 18, 2010

karya tengah malam

sejak last post saye rase malas nk post ape2.jadi saye tak pos.
ape yg dah aku buat beberape hari ni eh.lupe ingatan sebentar.
sabtu :
tak jadik g reunion ngn member skola sebab putrajaya sesak dan mereke yg datang dr jauh mgkin xsggup menanggung kepanasan dan kesusahan itu.takpe.next time babes.
akibatnye sebab malas nk jauh2 tp nk kuar mhirup udare segar make aku tawaf warta dan pkns.carik adiah besday mak.bukan dr aku tp dr adik2 aku yg wangnya tak seberape.tapi dapat blouse berkualiti serta cantik pilihan aku sudah memadai.aku?tak belli.baru sedar aku lagi miskin dr mereke.haha.dem
roster lagi.
ahad :
kecewe sebab tak jadik beli baju konvo kat gulatis.sebab sume cam busy dan sume taknak layan aku.
akibatnye pegi pasar borong selangor beli segale jenis ikan dan sayur.manyak mura lo.sekali pegi 2 mggu stok.hebat bukan.
nampak tak perbezaan antare gukatis dan pasar borong.terase mulia aku sebagai anak.ok.jangan riak atau perasan.
prepare untuk interview sc.
selamat meononton la liga barca final 1st half dan 10 minit terakhir.saje taknak tgk betol2 takut takle tido.tp kecewe sebab messi score 2nd half.yeaahhh!!again.visca el barca.aku rase maksud die victory barca!!messi dapat award kasut mende ntah golden smtg.34 goals in 37 matches.yeah.
isnin :
bangun pagi2 sebab taknak jem pegi sc.padahal jem je.letih bapaku make rase bersalah.tapi nk wat camne gigil2 bawak kete kang len plak jadiknye.
assessment went smoothly i think la.its not that hard tapi the other candidates oso quite good.kalu dapat rezeki.kalu tak dapat bukan rezeki.
got called from BDO binder.interview this wenesday.arghh.my besday lol.
tanpe disangke2 aku g tgk muvie kat midval.robin hood bebeh.the story cam cite perang2 yg dulu2 gak.cume the storyline je lain2 sket.tapi konsep perang the camera the sound ala cam cite perang la.i gove 3.5 over 5 la.aku rase kingdom of heaven lagi best kut.juga troy.pegi ngn yah after the assessment.
selamat membuat keputusan untuk tak pegi interview ngn clab as internal auditor.ape la aku ni.pegi la.pegi la.tapi hati ni mngatakan takyah la.position nampak bagus but the salary cam tak menyakinkan.adekah aku mate duitan.citt.
sekian berite pade hari ini.saye sampaikan sari berite penting kepade anak cucu saye.bibliography ni.
daa~~

No comments: