CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 5, 2008

my NIECES!!!!!!


..damia imani..


..umairah..

kedua2 ini adelah anak buahku yang comel same seperti makciknye yang juge comel[aku la tu..haha]..

rindu bangat same mereke..tapi bile bersame mereke..adush..tak tahan den..tapi seronok..lebih2 lagi bile aku ade nak adiahkan sesuatu pade mereke..cam rase sesuatu yg puas bile dapat belikan dorg sesuatu..hehe

dulu umai kecik2 aku suke nyayikan die macam2 lagu..si comel tu suke denga aku nyanyi..sedap dan merdu agaknye..haha

damia pon suke denga aku nyanyi bab kalo aku nyanyi sure die senyap..haha[yeke??] tapi ade satu lagu yg selalu aku nyanyikan kepade mereke..dengarla ye..heh

i love u
u love me
we are happy family
we live together happily ever after
i love u
u love me too

[diulang 2 kali]--di petik dan di edit berdasarkan lagu barney..

hehe..lain lagu termasukla twinkle2 little star..baba black sheep..zikir2 munajat..ketahuan..dan sebagainye..

sekian dahulu..

daa~~

No comments: