CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 19, 2008

KERENAH..KERENAH

semalamkan aku g umah hanem.nk setelkan bende pe ntah si minah tu.ape lagi berkeseronokkanla dengan anak2 buahku yg cumil seperti aku.haha.ya Allah.geramnye.rase cam tak mau pulang.tapi penat beb.mase datang gile berebut.sampai2 2 2 tido.minah berjaye mendapatkan damia.dan dan tu die kat damia dah bangun.fine.
aku berlari ke atas tgk umairah.adush,anes sampai dulu.tapi umai tido.aku cakap ngan anes dah jangan kacau die.kehkeh.pastu aku buai2 umai.konon2nye taknak bg die bangun.padahal.g kacau2 biar die bangun.haha.

anes g cium die pastu umai bukak mate.saje aku tayang muke.die pon tersipu senyum malu.suke la tgk ade org datang umah die.kate bibik dari tadi tanye 'nenek dah sampai'..hehe..budak cumil + bijak ni.

pastu aku pon konon2 ulur tangan nak angkat.ape lagi.laju gile umai menyambutnye.hehe.aku pon bawak turun.bibik kate die baru tido n susah nak tidokan die tu.[pastu kene kejut..mesti tensi je bibik.haha]

aku pon dengan suke hatinye bersame mereke.mase tu cam dah tghari.aku pon tlgla mak masak2 tghari.wpon ade bibik mak tetap mau ku menemannye,maklumla.anak kesayangn.haha.perasan.

dengan berbekalkan kamera baru [nak mention gak tu]..aku pon amek gambar mereke banyak2.sukenye.pelbagai aksi damia maupon umai di ambil.sonok saye.























umai plak ntah kenape la angin die g tukar baju.babnye org cakap nak bawak die jalan.padahal nak jalan petang kang.tghari dah tukar baju.haha.ntah pape je ci budak tu.









pastu kerane kami terlalu kepenatan..apetah lagi aku yg tido kol 3 selesaikan register2 ni..tido dengan sedapnye.aku la stat tido dulu.mmg ngantuk gile la.hanis dengan bersungguh2 menidurkan ke 2 2 budak kecik tu.heh.cam mak org.kahkah.

bile dah bangun tido ku lihat mak ngan ayah aku tgh tido.kepenatan agaknye.time aku bangunla si damia bangun..umai pon bangun skali..aku pon menla ngan mereke.dah cam kol 5 kitrg pon siap la nak jalan.dah janji ngan budak gemok tu.g la kompleks PKNS.beli baju skola hanis ni.buhsan gell.naseb baik ade si umai ngan damia.aku bawak si umai tu jalan.nampak thomas nak nek thomas.adoi.terpakse kuar 1igt.dah abes men thomas nak duck plak.budak sorg ni............!!





pastu bile die dah kepenatan.bole plak terjerit2 kat situ.adush.budak kecik ni.penat agaknye,tido tak cukup.haha.sebok nak tgk fish.mane plak la nak carik fish.naseb bek ade fish di ukir kat kedai tu.tunjuk tu suda.tapi tak gak diam.nak nagis gak.akhirnye cik ya berjaye pujuk die.hehe.practice makes perfect.rjez pasti tak risau.kahkahkah.hahahaha.

tibe malam.kenela balik.sok ayah keje.so kesedihan la si uairah tu bile or nak balik.sebok die nak ikut.hehe.befor balik..biasela.kemaruk gambar.posing lagih!!


[post paling banyak gambar..haha]

daa~~

No comments: