CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 5, 2008

petang..petang..dan..petang

adoi..ntah ape la nak jadik ngan aku ni..petang je tgk tv..takde keje lain..apekan daye..mmg takde keje pon..masak??nak masak mendenye dah petang..kuar..malas sket bab2 kuar ni..kalo rajin pon if ngan makku..hehe..melainkan org yg ajak aku kuar tu bersudi hati amek aku kat umah..hehe.make aku pon jadikla peminat tv.

stat kol 2 dah meracau taktau nak watpe.kalo bangun cepat pagi cam kol 9 tu bole la tido ptg2 begini..kalo bangun dah kol 11 takkan nak tido balik..gile tak betol,aku takdela antu tido sgt.heh.so.tgkla tv.

gile budu tv3 menghidangkan para penonton ngan cite2 dongeng tu.nak hempas je tv tu rasenye ngan cite2 sedemikian.ape budak2 skola dapat ngan cite camtu.bole roskkan akhlak dorg tau tak.pastu remind kat bawah tv tu soh tgk ngan parents.ngokngek.parents mane yg ade kat umah di waktu begini.sah2la keje.adoi.nak jadik ape ntah.naseb baik aku dah besar make di bolehkan tgk cite camtu.

pastu 3.30 cite yg ditggu2 oleh aku.sebab pelakon2nye perempuannye cantek2 belake cam aku.tapi hero kureng sket.heh.cite tu pon best.stp kali tgk dorg bercinte make aku pon stat beranganla.hahaha.nak jadik apentah.tapi naseb baik percintaan mereke tu cam comel.senang kate cam aku la.hahahha.perasan dan berangan lagi.

abes cite tu kalo rajin membangunkan diri aku g la semayang..takpon tlg buat air teh ke or goreng nuget atau ape2 shj makanan yg bole digrg.kalo tak aku tgk lagi cite selepas tu.cite dendam2 amende ntah.tak logik gilak cite tu.budak tu bongek simpan rahsie yg tak patut disimpan.[those yg tgk phmla].

isk.kdg2 benci plak aku tgk cite melatu+indon.bukan nak condem cite2 tu.kang kate aku ni tak support la.[buatpe nak support pon]. tapi nak buat camne takde kualti cite2 sedemikian.kalo ade pon 10percent je la.yg lainnye hanyela kemerepekkan yg melampau.berjuangla ke cerite yg lebih berilmu dan bermanfaat.takyah kuliyah jumat pon takpe.at least drama/movie tu ade ciri2 yg boleh buat org sedar.dan pelakon2nye.tlgla jangan gedik ngan baju tak cukup kain.peluk cium sesuke hati.benci aku melihatnye.ape bezenye dorg ngan pelakon inggeris.camtu gak.cume terkawal skitla.konon nak bagi cte nampak rial.bole blahla.berpade2 la skit.isk.ni la sebabnye aku tak apply jadik pelakon.hahaha.

tgk..pade mulenye aku nak cite pasal bende aku buat tatkale petang.ni dah over plak.nasebla.dah sah2 aku ni suke bebel.sampai adek2 aku malas nk denga.tapi takpe.bebelan aku comel.haha.

pastu sampai mase tgk sutera maya plak.tensi btol aku cite camtu.elok2 dah cam nak abes dah die g putar balik.malas tau tak.[tapi mengdap gak].knape kalo berlakon kene pakai pakaian yg menjolok mate..salahnye kalo pakai baju yg ttp..menyampah gile.dulu2 aku cam malas nak tgk cite2 yg pelakonnye seksi..tapi sebab kdg2 naseb baik takde bende lain dah yg bole aku buat.make tgk la gak.tak paham dan tak paham.perlukah tayang??.tu kan tok suami mereke nanti.isk2..

erm..kalo aku bebel panjang lagi make panjang lebar la post kali ni..hehehe..aku stop la.make lepas tgk sutera maya aku akan semayang.or mase iklan aku semayang.[azan cepat.tak abes cite lagi dah semayang]. kalo hari selalse aku tgk conan.kalo tak aku lepak2 bilik.men tenet.best2 kehidupan.takde istilah belaja mase cuti.melainkan belaja masak.huhu.

daa~~

No comments: