CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 17, 2008

shopping tapi takde duit

camtu la hidup aku hari ni..g mid berie.tapi duitnye takde.terpkase pnjam duit mak sebab dalam bank ade 16igt je.perh.tak sangke gile.adekah aku telah jatuh miskin.takpela.dut banyak org pinjam.kehkeh.


make g mid beli bag, kasut, stokin skula hanes.wah.dah cam mak org aku membeli belah barang keperluan skola.huhu.penat tak terkate.maklumla.aku ni mmg kalo bole nak yg paling murah tapi cantek,berkuality.brand??not really.heh.kalo tak aku serbu converse je.yg dahla tak cun begnye,mahalan toiyiba plak tu.nak beli beg skula.jangan harapla.lainla beg tu ade gune bende lain.heh.


dah la takde duit kan.ape lagi.save makan.tak g makan mane2 pon.before grak mak dah belikan bihun ngan nsi lemak.so,makan je la yg tu.simpan la jangan bg die hadam sampai balik kol 5.huhu.ganas.tapi aku ni takdela kedekut mane.aku belilakan dunkin donut.ok ape.alas la gak perutnye.

ya Allah camni teruknye kemuflisan aku lepas memborong di pcFair.tidakk!!


ape yg aku dapat untuk hanyela barangan body shop,sebenarnye mmg dah aim nak beli shower gel die.konon2 nak bawak balik kolej la.maklumla dah nak masuk pon.make aku pon beli la shower gelnye.yg bestnye ade promosi beli 1 percume 1.tapi kecik je amountnye.hanye 60ml sebotul dengan harge 8.9-12.9.ok la tu kan.aku amek 4 botol make bayar tok 2 botol je la.best2..


akan ade macam2 bau aku sem depan ni.maklumla beli bermacam jename shower gel.paling aku suke white musk.beli sampai 2..yeahhhhhhhh





daa~~

No comments: