CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 5, 2008

continued..

dah abes melakukan perkare wajib i.e. semayang..makan..usha2 tv yg tak best tatkale sekarang..make tibe2 terase nak sambung blog ni..tadi ade 1 cite yang adek aku tgk..aku pon join la jap sambil makan..mengesahkan tntg seorg gemok..salahke gemok..kdg2 org cakap..die ni kalo kurus mesti ramai peminat sebab cantek/ensem tapi gemok..kdg2 org cakap org camni ke nak jadik itu dan ini.what's wrong w org yg berisi.tak pahamla aku ngan pesepsi org ramai.ke mind set org ramai yg berfikiran bahwe org gemok takkan ke mane.ape cite.aku taktau la zaman sekrang yg dah moden ni kan.but dalam cite tadi la.sian budak tu.aku rase org yg berisi ni la lawa.kurus kering lawa ke..[oppss sensitif.no offense to anybody].kdg2 org ckp aku gemk aku rileks je la.lantakla org nak kate ape asalkan aku slese ngan dir sndiri.dan aku yakin org2 berisi pon akan berkate same cam ape ak kate..Allah dah jadikan kite begini so watpe nak salahkan takdir.cube slimming pil.what for.kalo takde side effect takpe la gak,ni bole mebawe maut.wah emo jap.tapi aku stuju if nak kurus ngan care bersenam.sebab pade aku bersnam bukan tok kurus je.kalo bersenam kepale cerdas.senang belaja.[aku cycling selalu..haha].badan2,sendi2,otot2 juge akan sehat.bole hidup lame.kemudian bole beribadah banyak.pastu bole aim nak masuk syurge.macam2 lagi la kebaikan bersenam baik di dunia mahupon di akhirah..hehe.so pade yg bertubuh besar, jangan judge kate2 sesuke hati.saye takde niat pon nak kecilkan hati sape2.rileksla ade kelebihan dengan keadan yg sedemikian.Allah tak ciptankan sesuatu tu dengan sia2..so..di sebabkan aku kurang pengetahun dalam hal segini, make elok aku berhenti kate2 supaye ianye tidak keterlaluan shgge dapat singgungkan hati mane2 pihak..[cam artis bagi komen..haha]

daa~~

2 comments:

Schamastura said...

hahaahaha..sapela yg slalu kate ko gmok??ko kn kurus weh..
anyway,welcome 2 blogger~~

.::RatuMerahPutih::. said...

haha..ko salah sorg yg suke kate aku gemok..huhu