CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, December 20, 2008

frenster's blog

dulu2..zaman dulu2 gile la..aku rajin berblog ni.tapi sume 4 posts je yg berjaye di lakukan..iaitu blog yg frnster aanjur kan..so..dah kate hasil tulisa tangan aku kan.pe kate aku letak sini..heh..takyah aku susah nk tgk blog frenster mengenangkan kisah2 lalu..huhu

Umairahku..
June 18th, 2007 by cherryzblossoms

waaa…rindunye pade umairah..berbulan2 aku jage die tibe2 tak jage..rindu pade gelak tawenye..nangisnye..tepuk tangannye..jeritannye..kentutnye..beraknye..akula pembasuhnye.. waaa..rindu2..pasti die pon rindukan aku..kami bernyanyi bersame..banyak lagu kite nyanyi same..contohnye..syg2 Allah syg2 Allah, syg2 Nabi, syg2 Nabi, syg2 mama, syg2 ayah..lagi..i love u, u love me, we r happy family, we live together happily ever after, i love u, u love me too..lagi..pok amai2, lalang upu2, pon iar andai, nanti upah susu, susu lemak anes, antan ape ude, umairah budak antek, ipinye oyot2..wawawa..mesti die rindukan lagu2 nih..kadang nyanyi abc same2..nyanyi one two three same2..nyanyi alif ba ta same2..geramnye ngan si gemok ni..kie tgk katun same2..sampai aku dah hafal dah cite ni pkul bape lagu2 katon tuh..plg suke kte tgk pocoyo, make way 4 noddy,clifford, ngan barney..yang lain layan kjap2 je kan umai..byk dah aku ajar die mase kite bersame..aku soh kiss pipi die kiss, aku ajar tepuk tangan dah pandai dah skang..dulu2 pandai tepuk kaki..aku ajar main jerit2 die tau dah..shake hand pon dah pandai..sume pandaila..time mandikan la yang plg best..suke btl aku tgk budak gemok ni mandi..ngan time makan..wpun makan sambil meround 1 rumah xkesahla..aku kejar je la die..lagi 1 bende die plg suke cherry..asal nampak je abes idung bendalah tuh die masuk mulut..sume patung2 yang ade pon die suke..mama die baru bg spongebob..sukenye die..umairah mesti rindukan diriku yang comel sepertinye nih..huhuhuhu..umairah..pulanglaa.diriku rindukan kamu..kamu pon pasti rindukan diriku..marilaa pulang..

disebabkan post ni pasal umairah aku pon plihla warne pink..hehe

aku boring..

June 16th, 2007 by cherryzblossoms

takde pape..

saje je takde keje..

time aku tak ngantuk nanti aku menaip ye..

sekian time kaseh..

saje2..

April 10th, 2007 by cherryzblossoms

aku saje2 je nak wat blog nih..sesekali tulis blog best gak..skang tengah gile boring kat umah..3 bulan meloyotkan pipi aku..lame tak ketemu umairah si gemok tuh..mesti die rindukan aku yang best nih..hauhauhua..dahla nanti aku sambung lagi eh blog..aku nak main diner dash nih..hehe

sedap giler~~

July 1st, 2005 by cherryzblossoms

sedap gile makanan aku hari ini..takleh nak bendung lagi kesedapannye..hanya perut dan tekak aku je yg dapat merealisasikan kesedapan itu..huhu..mak aku masak nasi udang..udang besar2 plak tuh..aku makan dengan banggenye..hahaa..pastuh de ayam plak tuh..peh..mendayu2 perut aku makan..tuh pon sebab bawang yang aku potong..hhaaa..tuh je motifnye tulis kesah ini..hehee

a week more at home

June 30th, 2005 by cherryzblossoms

tak sangke btol dah 3 minggu aku diumah..ingatkan baru 3 hari..huehuee..tetiap hari tengok t.v..pastuh makan..ntah nak jadi pe..dah mgg ketige baru terpikir nak buat bisness..sape nak berbisness ngan aku dipersilakan..aku akan pasarkan pape yg bleh aku buat ngan tangan..tadi dah beli barang2..sape2 nak tempah pon bleh..aku buat kad =>besday @ pape untuk hari tertentu, penande buku, frame..hahaa.meh la beli..hehee..KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN SAYA!!-slogan kate KWSP..hahaa


saje mengimbas kembali kesah2 lame2..hehehehe..

daa~~

1 comment:

.::RatuMerahPutih::. said...

di sebabkan ak just copy paste je dr blog yg dulu..so..malas nak edit2..ade la yg tak nampak sebab tak sesuai kalenye ngan background saye..hehe