CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, December 10, 2008

i'm back!!

dah beberape hari ni aku takde la tulis2 blog..maklumla menyambut hari raye aidiladha.aku rase raye taun ni adelah taun paling meriah sekali.cam raye puase plak aku rase.sebabnye ramai sedare mare pulang ke kampung.lebih2 lagii aku banyak raye kat umah nenek.make kalo dah raye kat umah nenek tu kami anak beranakla masak.so cam best la perasaan nak sambut raye tu.bukan ape.umah nenek tade sape selain nenek.

kalo raye kat parit kangkong cam dah biase sgt.yela.every raye cam selalunye raye kat sane.ptg2 baru raye umah nenek.tapi aku tak kesah pon mane2.aku la.mak aku mesti kesahnye.nenekku jua mesti kesah.

aku paling suke raye kat bangi je.ngan family sendiri.pastu baru la balik kampung.bukan berlagak atau ape.tapi kamu pon cam dah ade big family kan.maklumla.parentsku dah ade cucu,aku pula dah ade anak sedare.so.cam bestla raye sendiri2 je

dahla.benti sni.cam takde bende menarik nak diceritekan.

daa~~

No comments: